tisdag 6 september 2011

Dagens resultat

Vad hittade jag på under min första lediga, ensamma dag på över två år…
Städade, fixade lite jobb, var ute en sväng och plockade i trädgården. Sedan insåg jag att jag lika gärna kunde åka ned till gymmet för att träna, men oj oj oj det var fler än jag som tänkt samma tanke. Trodde att jag skulle få vara mer eller mindre själv om jag var på plats innan 16. Men icke. Under den timman jag var på plats var näst intill varenda maskin jag skulle ha upptagen, men jag fick ändå till lite rygg och axlar, när jag till slut tröttnat på att vänta på ett gäng killar som under en halvtimma stått vid samma maskin och vilat V Ä L D I G T länge mellan varje set bestämde jag mig för att gå in i spinning salen istället och få upp lite flås. 10 min senare var både jag och kroppen nöjd, snacka om att kondition är färskvara.
v.39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...