måndag 1 augusti 2011

60 min spinning

Efter en skön dag i solen var det dags för en timmes spinning klass. Med tanke på det vackra vädret och semester tider så var jag lite orolig att jag skulle bli ensam i salen. Men så fel jag hade, massa träningssugna människor hade tagit sig till World Class och bara det gör ju att jag blir taggad till tusen.
I vanliga fall brukar min träning innefatta mycket mer än spinning då det är variationen jag älskar, men just nu är jag bara överlycklig att kunna utföra någon puls höjande träningsform i v 34, där jag än så länge inte måste hålla igen alltför mycket. Självklart kan jag inte köra på till 100% men nästan i alla fall.
Det kändes som om ja hade HUR mycket ork som helst och passet kändes mycket välbehövligt för kropp och humör, det var svettigt värre, precis som de ska vara. Ytterligare ett plus var att vi fick barnvakt, så även mannen var med och svettades på klassen = vardags lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...