tisdag 30 augusti 2011

Super Saturday

Idag var det äntligen dags för lite styrketräning på gymmet igen. Härligt och efterlängtat (trodde jag väl aldrig att jag skulle känna inför att styrketräna) men vad gör man inte för att få lite lyckorus? Och särskilt när jag vet att det förmodligen kommer att dröja innan jag kan ta mig till gymmet igen efter förlossningen.

Nu är det bara tre dagar kvar till SS gissa om jag längtar och håller alla tummar jag kan för att jag ska kunna åka, även om jag inte kan delta som jag önskar så kan jag SHOPPA =) (något jag gillar) och få massa inspiration bara av att gå runt och njuta av stämningen, kolla in nyheterna och försöka vara med på en BP klass, och fota så klart. Sedan är det ju alltid jätte kul att göra det tillsammans med kollegorna på World Class Ska du dit? Kom fram och säg hej om du ser mig, det går inte att missa mig med magen =).

V. 38

Inte helt nöjd efter dagens pass, längtar efter konditions träning


4 kommentarer:

  1. Mmmmm nu är den stoooor. Någon på jobbet tyckt att jag hade en nätt mage... Inte riktigt så det känns.

    SvaraRadera
  2. Givetvis ska jag dit, så vi ses på lördag!!!

    SvaraRadera
  3. Kul, det hoppas jag absolut att vi gör!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...