tisdag 23 augusti 2011

Vänta lite nu,

i går upplevde jag något jag aldrig upplevt förut nämligen träningsverk i rumpan efter ett spinning pass. Skön känsla så klart men då frågar jag mig samtidigt HUR otränad är jag just nu?!? Vaderna känner jag fortfarande av vilket jag även gjorde under klassen men rumpan? Nog för att jag tog i men ändå? Härligt med nya erfarenheter.

Hann även med ett snabb pass styrketräning igår, hade planerat för en timma men det blir inte alltid som man tänkt sig och tur är väl det! Timmen kortades av pga att jag inte är lika snabb som jag tror, dvs promenaden från jobbet tog den dubbla tiden, på vägen mötte jag även en vän som jag så klart ville prata med och när jag äntligen kom till gymmet så är jag ju inte den snabbaste och smidigaste på att byta om. Över del = nemas problemas men allt under midjan tar ju tid. Så 20 min styrka blev resultatet. Inte helt fel då jag både fick upp flåset med tanke på att jag knappt vilade mellan seten samt att jag hann med nästan alla övningar jag hade tänkt.
NÖJD!

Nu återstår lite jobb efter lunchen, sedan ett besök hos frissan, LYX. Gissar att det blir sista gången på länge jag får sitta i lugn och ro och bli ompysslad, VAD JAG SKA NJUTA.
Var på näst sista besöket på MVC och min barnmorska sa att huvudet är fixerat så nu kan den komma när som, rent spontant känner jag att bebben gärna får vänta till utsatt datum, frågan är ju bara hur länge det är kul att ligga fast och fixerad? Det återstår att se.

Glöm inte att gå in och tävla om Röhnsich toppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...