fredag 26 augusti 2011

Var tog fredagen vägen?

Dagen har bara rasat på i ett hiskeligt tempo (eller så är det att allt tar så mycket längre tid just nu) Vila i sängen var målet för dagen och det är väl det enda jag inte gjort!!! Jag startade dagen med att fixa två surdegar, samt baka frukostbröd, vid lunch kom en underbar vän på besök med medköpt lunch, LYX och super mysigt. Sedan blev det lite fix i trädgården och mitt i allt han sonen slita sönder mina glasögon andra gången inom loppet av ett halvår, och jag kan villigt erkänna att jag INTE blev glad. Sedan blev det äppelpaj bakning och nu efter att ha nattat sonen ska jag jobba lite.

Vill åter igen skicka ett stort grattis till Frida som vann Röhnisch toppen. Ni var många som tävlade och denna gång drog jag lott, vilket innebär att även om man har vinnit en gång redan så är det fullt möjligt att vinna igen, ALLA hade samma chans.
Hoppas du har en underbar fredag!

2 kommentarer:

  1. Shit Karro bebisen kommer ju snart! Häftigt! Den där pajen kanske du kan dela med dig receptet av - du har så bra idéer! kram

    SvaraRadera
  2. Ja vet, trodde det var dags i onsdags, vilket ja inte alls var redo för. Tur nog falskt alarm.
    Skriver till receptet. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...