lördag 27 augusti 2011

Underbara sensommardag!

Fantastiska härliga lördag, idag lovade jag mig själv att jag skulle vila och så blev det. Varför denna vila då? Jo i onsdags kväll fick jag sådana sammandragningar att jag trodde det var dags för förlossning. Två timmar höll kroppen på och jobbade, vet inte om jag fick lite smått panik för under första timmen låg jag bara och skakade. Vilket jag gjorde precis i början av förra förlossningen oxå, där av trodde jag det var dags. Men tack och lov var det falskt alarm, jag somnade och kunde gå till jobbet dagen efter.
Har tillbringat mestadels av dagen i en solstol samtidigt som jag sprungit in och ut ur huset o servat sonen med diverse önskemål ex tagit på och av sandaler minst 1000 gånger känns det som. Fick även till lite gummibands träning mellan brödbak o jäsning. Och nu väntar en lugn lördags kväll med god mat och mys. Perfekt dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...