lördag 30 juli 2011

Ett av det bästa spinning passen

Jag varit på, var i gårkväll då en kollega körde sitt fjärde eller om det var femte spinning pass någonsin. Jag kan inte sätta fingret på vad det var som var så bra, allt tror jag och det var precis vad jag behövde. Mycket imponerande och genomtänkt klass, och massa inspiration till mig, lovely. härligt var även att vi hade barnvakt, så mannen var också med på passet och tyckte att det var precis lika bra som jag. När vi kom hem var gästerna näst intill färdiga med middagen, ( som vi förberätt innan vi åkte till träningen)lyx.
I morse var det min tur att köra 30 min spinning, precis lagom för mig en lördags förmiddag och jag tackar allra ödmjukast min kropp för att den fortfarande tillåter mig att instruera klasser nu när jag gått in i graviditets vecka 34. Klassen var en blandning av tunga backar med tunga intervall toppar och några tempo sträckor.
Hann även med lite styrka efter klassen i form av biceps, nu väntar bara en lång skön lördags eftermiddag med familje mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...