måndag 6 februari 2012

Min upplevelse

Wheels of energy Sara Strindlund
Ett fartfyllt spinning pass med rötter från den norrländska höga kusten som inspiration, med hjälp av musik energi och en portion av mental och fysisk styrka guidar Sara er genom dramatiska höga berg och djupa dalar. Tempofylld och tuff klättring som toppas av både långa och korta intervaller. En pulshöjande klass med målet att förena glädje, din mentala och fysiska styrka till ett med cykeln.
Så löd beskrivningen av klassen!

Jag tycker att det är kul att testa nya instruktörer blandat med de mera kända där man vet vad man får och inte riskerar att bli besviken. Nu var jag ju bara med under 30 minuter av klassen, och min upplevelse av klassen var att jag tyckte att det var härligt medryckande musik som för mig är superviktigt, samt att instruktören trampar i takt och jobbar med musiken vilket hon gjorde. Vi satt mestadels av tiden gick bara upp i trean när det var dags att öka upp tempot, för att sedan komma ned sittande igen. En fundering som slog mig flera gånger var VEM väljer ut de som ska få köra på konvent? Just denna klass skulle många av mina kollegor på World Class i Linköping fixat med bravur OM inte bättre, med mer utstrålning, mera power, och mer inspiration. Jag tycker nog mer att klassen var en skön ned varvnings klass än ett fartfyllt spinning pass, men absolut helt ok och jag skulle gärna köra klassen igen

4 kommentarer:

  1. Prova att söka på fjärrutlösare. Jag beställde min från 24.se och är jätte nöjd. Bra priser och supersnabb leverans.

    kram

    SvaraRadera
  2. Kan tyvärr inte svara på din fråga, men du får väl tipsa dem om dina kollegor (eller dig själv) nästa år! :-D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...