fredag 13 januari 2012

Ny termin

Nästa vecka börjar vårschemat på gymmet jag jobbar på. Inför varje termin är det ALLTID lika kul att fylla på med nya träningskläder, jag har sagt det innan och jag säger det igen man kan inte ha för mycket träningskläder!!! Insåg att jag nästa vecka startar upp med 6 stycken klasser och det bästa är ju att ha helt nya till alla klasser. Jag brukar alltid hitta några favoriter som jag gärna köper flera färger av och mer eller mindre bor i under terminerna. Här är några favoriter från Röhnisch vårkollektion








7 kommentarer:

  1. Ja, träningskläder är mitt nya "dilemma" (säger plånboken och sambon i alla fall). ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fort jag köpt något nytt sger mannen, - har inte du träningskläder? Klart jag har men jag hade ju inte dessa....

      Radera
  2. Jag älskar färg! Så kul med lite nya träningskläder. Köper nästan aldrig andra kläder längre ;)

    sv: Idag var det en bättre dag. Ibland är allt bara fel ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att det är bättre, ja men visst är det underbart med färg.

      Radera
  3. Ååh, det ser lovande ut! Kanske skulle ta mig en lite mer noggrann titt på deras sortiment :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut att du ska, det finns massor av fina kläder.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...