söndag 19 augusti 2012

Jag var tvungen.

Alltså denna vår och sommar har jag mer eller mindre förälskat mig i de flesta klänningar jag sett och förmodligen köpt alldels för många.
Men när jag såg denna, var det kärlek vid första ögonkastet. Kanske inte det första alternativet man väljer som småbarnsmamma. Men när jag nu hittade den på rea kunde jag inte motstå den, en enda kvar i stl S som bara väntade på att jag skulle köpa den!! För så måste det ju ha varit eller hur?
Bild lånad från creativelounge

Gissar att den kommer vara minst lika fin nästa sommar

25 kommentarer:

  1. OMG, den var ju hur fin som helst. Förstår att du gillar den :P

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Förstås - du har bara snygga kläder vännen! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin!! Du kommer se helt smashing ut! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen härligt att få känna sig lite extra fin ibland.
      kram

      Radera
  4. Superfin!! Tack för support längs min väg! :) hjälper och peppar :) jag kom i mål och jag är så himla lycklig :)

    SvaraRadera
  5. men helt klart, den var menad för dig :)

    SvaraRadera
  6. Så klart det var meningen, allt annat är otänkbart :-)

    Så vacker!

    SvaraRadera
  7. Den är ju superfin!! Småbarnsföräldrar måste också få bära ljust ibland :)

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken ljuvlig klänning!! :)

    SvaraRadera
  9. Så klart att den väntade på dig! Helt ljuvlig!!! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  10. Jättesöt klännen!! Den håller absolut nästa år med .. vitt är ju klassiskt!!
    =)

    SvaraRadera
  11. Hoppas även att nästa sommar bjuder på liiiiter mera värme.

    SvaraRadera
  12. Fantastisk klänning som kommer göra sig perfekt på dig!!:-)

    Fin blogg du har vännen!!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...