tisdag 8 juli 2014

Paradis

Nu mår jag som allra bäst.
Semester, familjetid, värme och sol, ta dagen som den kommer, träning, god mat och inga måsten.

Om möjlighet fanns skulle jag stanna tiden nu, precis nu. För nu mår jag som bäst och är så lycklig som jag bara kan vara.


Jag startade dagen med 7 km mirgon jogg i spöregn. Men bara någon timma senare visade sig solen från sin bästa sida och vi gick ned till " annas" klippa för dagens första krabb fiske. Sedan blev det en tur till stranden 250 meter från stugan och självklart fortsatte fiske jakten.

Barnen är i sitt esse och det går inte att ta miste på den totala lycka de känner varje gång de fångar en fisk eller krabba i sin hov.

Middagen bestod ikväll av ett dignande bord av havets läckerheter. Allt från havskräftor till smörfisk. 

( två av bilderna är med utsikt från svärfars stuga, ni ser nog samma träd på båda ).




7 kommentarer:

  1. Skönt att starta dagen med en löptur...
    Låter verkligen som ni har det toppen! Här blir det också mycket krabbfiske de dagar vi är på stranden... Så mycket blåmusslor man krossat i sina dar för att få upp dom små stackarna ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Skönt att börja dagen med en löptur och sen njuta i solen! Här blir det bara en PW nu innan altanhäng, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt! Så underbart att bara får njuta <3(något avis)
    Nästa vecka är jag ledig, är något slutkörd nu känner jag :O Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt med semester och familjetid! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Underbart ...Ha det riktigt gôtt/Kram i kvällssolen!

    SvaraRadera
  6. Den perfekta sommardagen helt enkelt! Njut så mycket ni kan! Kramar Petra

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att semestern blev så lyckad :) Låter jättemysigt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...