lördag 5 juli 2014

Löpning

Eller i alla fall ett försök till löpning..
Det var ett tag sedan jag var ute på en löprunda och det kändes verkligen. 
9 plågsamma kilometer utan att bli fysiskt trött, så där härligt trött jag i vanliga fall blir av ett pass. Nej då, benen ville på inget vis samarbeta, kan nog lägga detta pass till ett av de sämsta N Å G O N S I N!!! Då är det riktigt illa.


Hoppas få till ett par pass till här i alla fall och det kan ju verkligen inte bli sämre.

 
Ett stort plus är i alla fall de fantastiska omgivningar jag springer i på koster. Vackert så det nästan gör ont.

9 kommentarer:

  1. Tråkigt när löpningen inte blir som man tänkt sig! Det går nog bättre på nästa löppass. Ha en fortsatt härlig semester, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tråkkänsla när det blir så...
    Koster är vackert, så ta nya tag...

    kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att nästa pass kommer kännas bättre! Fantastiskt vackert!!

    SvaraRadera
  4. Att ens orka springa 9 km känns som en bragd! Dansa kan jag göra i flera timmar men jag har aldrig kommit över springspärren! Det låter så härligt när man bara kan gå ut o springa! Duktigt av dig tycker jag! <3 Kram o ha det bäst! /Petra

    SvaraRadera
  5. Det är nog något i luften... Säger som dig; hade nog sämsta passet i manna-minne idag...!?! :-O

    SvaraRadera
  6. Segt när sådana pass kommer. Jag brukar trösta mig efteråt med att det då tog extra bra om man jämför med de som går lättare ;)
    Hoppas nästa känns bättre. Kram

    SvaraRadera
  7. Jobbigt när knopp och kropp inte vill samarbeta. Bara att ta nya tag!

    SvaraRadera
  8. Ge inte upp , det blir bättre nästa gång. Se det som att du har ändå rört på dig och fått njuta av härliga omgivningar.
    Lycka till nästa gång ! Kram Erika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...