lördag 19 juli 2014

En dag på Öland

Jag har verkligen tagit semester även från bloggandet och är urusel på att titta in hos er som jag brukar besöka. Men jag lovar att snart vara tillbaka.

Mornarna här på Öland har än så länge startat med en kort löprunda, sedan direkt till den dignande frukostbuffen.


Idag blev det en heldag på stranden, med hoven i högsta hugg såklart. Hör finns ju inga krabbor, men riktigt gott om småfisk. Till sönernas förtjusning.

Äldsta sonen tjatade till sig en minigolfrunda under eftermiddagen. Han har aldrig spelat och jag försökte förvarna  att det tar låååång tid att lära sig att spela  minigolf. Men just den detaljen missade han nog, vet inte HUR många gånger han bröt ihop och trötta och varma efter en dag på stranden var ingen av oss vuxna några pedagogiska förebilder...,

Men jag måste tillägga att det var en katastrofal minigolfbana och på inget sätt barnvänlig.

Middag blir hummer, krabba och Bollinger, blir en spännande morgonrunda i morgon.

8 kommentarer:

  1. Det är de som är semester, passa på att njuta i det fina vädret fina du <3
    Låter som ni har det fantastiskt. Det där med minigolfen känner jag igen ;) <3 Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig start på semesterdagarna. Kram.

    SvaraRadera
  3. wow så härligt!! njuuut vidare :)

    SvaraRadera
  4. Verkar som att ni verkligen njuter av semestern, härligt :)

    SvaraRadera
  5. Tycker det låter som ni har en skön avkopplade semester :-)
    Hehe jag också ganska opedagogisk!
    Känner också
    Att bloggandet blir mindre men det blir så i semester tider
    Njut av alla dagar tillsammans
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...