fredag 25 juli 2014

Snabbare efter graviditet.

Jag har både läst om och hört kvinnor beskriva hur mycket snabbare det blivit i löpspåret efter graviditet.

Detta var något jag verkligen såg fram emot, men tyvärr drabbade det inte mig. Istället känner jag mig både tyngre, klumpigare och fram för allt långsammare.

Finns det något hemligt knep jag missat, eller gäller detta fenomen inte alla?

Eller är det intervall träning som gäller, för det är något jag verkligen behöver bli bättre på....

Tips mottages mer än gärna.


2 kommentarer:

  1. Jag har varit långsam i hela mitt liv... Aldrig varit någon löpare ändå är jag ute!
    Här i Torekov är det fantastiska rundor på morgonen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det hade jag inte hört talas om! Träna på du så flyger du snart fram!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...