lördag 12 juli 2014

Hemma igen

Efter några härliga dagar hos svärfar i hans sommarhus på koster.
Det har varit en härlig blandning av sol, bad, regn, träning, godmat, krabbfiske, men även en tur till kusinen i fredriksdad med ännu mera sol, bad och god mat.


Efter en natt i egen säng vaknade jag utsövd och gav mig ut på en löptur som var tänkt att stanna vid 5 km men det kändes så bra att äntligen få springa på asfalt igen så löpturen slutade på 10 km.
Att det kan skilja så på en riktig skit runda då allt känns fel och jag knappt orkar lyfta på fötterna, till när allt stämmer och det känns som om jag kan springa hur långt som helst.

8 kommentarer:

  1. Det är alltid skönt att få komma hem igen även om man ibland längtar ihjäl sig efter miljöombyte!! Låter som härliga dagar...
    Det har varit riktigt varmt för att ge sig ut på dagarna, jag tog en pw igår på dan... svetten rann (ibland rätt skön känsla ändå)

    ha en fin söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt vad det kan sälja sig ifrån gång till gång. Så skönt med en längre tur. Längtar till min tur imon <3 kramar

    SvaraRadera
  3. Så mysigt och härligt. Haha, själv vaknade jag trött efter en natt i egna sängen... sov som en stock. Nu tvätta resekläder!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Koster är så fint! Men borta bra, hemma bäst!
    Jag har inte känt många gånger att det är lätt att springa. Känns ofta tungt...

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ha haft det så härligt! Att få vara vid kusten är härligt tycker jag som bor mitt i landet.

    Sv: ja spelförbud funkar bra, det är som att han får sig en tankeställare men tyvärr så kommer han snabbt tillbaka till sitt gamla beteende. Men det enda vi har märkt funkar något så när är när han får spelförbud.

    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Så duktig du är! Jag är grymt impad av alla som springer! Har ju aldrig kommit dit! Dansa kan jag göra i två timmar men inte springa! ;) Så härligt ni ser ut att ha det! Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Borta bra men hemma bäst ;)
    Ja tänk vad mycket som spelar in på träningen. Man glömmer det lätt och känner sig smått usel efter dåliga pass. Kram

    SvaraRadera
  8. Låter som ni har haft det fantastiskt bra, härliga bilder.
    Jag sprang 5 km igår och var helt slut, undra om jag någonsin kommer att orka springa 1 mil. Bra jobbat med din träning.

    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...