torsdag 22 november 2012

MEETPEOPLE EVENT

meetpeopleevent

Min duktiga vän Ulrika annordnar nu på söndag ett härligt event i Ekängen, Linköping. Passa på att ta dig dit om du har vägarna förbi.

Välkommen till Ekängen!
meetpeople arrangerar nya mötesplatser med härliga event och nu är det dags att ge sig ut i höstmörkret och få härlig energi och värme i Ekängens matsal den 25 november kl 9.30-12. Låt dig inspireras, skratta, fika, fynda, känn all den glädje, kreativitet, energi, passion och engagemang som alla vi utställare bjuder på.

8 kommentarer:

  1. Låter trevligt men tyvärr har jag inte vägarna förbi Linköping. ; )

    SvaraRadera
  2. Låter trevligt! Synd att man inte är där så ofta :-) Nu sitter jag här och funderar över om jag någonsin varit där... Hm.... Måste göra en roadtrip genom Sverige tror jag!

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte bor närmre :S

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...