torsdag 1 december 2011

Bokad

Mitt lilla hjärta sov sig igenom även denna mamma/barn klass, vilket gjorde att jag kunde slappna av och fokusera på deltagarna.  Step och styrka med egen kropp, baby eller vikter var det som stod på schemat idag och med tanke på vilken grym träningsverk jag fick förra veckan så lär jag nog känna av även dagens pass då jag hade lagt in lite nya övningar. Jag är riktigt imponerad av de andra bebbarns som förnöjsamt ligger eller sitter och jollrar på sina filtar, hoppas sonen tar efter det, när han bestämmer sig för att vara vaken på en klass.
Nu är jag även bokad och klar för the nike blast. Ska bli så grymt kul!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att sonen sover under passet! Är det många kunder som hittat till passet?

    SvaraRadera
  2. Det är några som hittat dig, nästa v ska vi prova köra spinning 20 min och sedan styrka. De får önska vad de vill köra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...