onsdag 2 februari 2011

Vila

Vila

Nu känner jag att min kropp är i stort behov av vila. Efter helgens alla inspirations klasser på Nike, måndagens spinning gårdagens spinning samt Body Step och dagens Booty och Core samt 75 min spinning känns mina ben aningen stumma och trötta i behov av välförtjänt vila.
Tack och lov har jag ingen som helst träning inplanerad torsdag och fredag denna vecka, får jag säga att jag längtar? Två dagars vila är perfekt för då hinner jag riktigt tok längta till helgens klasser och kroppen är ordentligt återhämtad

Jag vill försöka vara så pigg och fräsch i kroppen som möjligt när jag ska instruera för att kunna motivera och peppa mina deltagare så mycket som möjligt, då vill jag inte dras med ett par stumma ben eller en trött och sliten kropp. Av erfarenhet vet jag i och för sig att hur trött jag än är så brukar jag ändå komma igång under klassen men ändå, om jag fick välja så är ju pigga ben och kropp att föredra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...