lördag 12 februari 2011

Krafter kvar

Efter förra helgens dubbelpass av spinn/BP 75 följt av Functional Moves var jag som en trasa resten av dagen. Så dagens mål var undvika att hamna i samma koma. Frukosten bestod av en tallrik havregrynsgröt, ett ägg, te, en fullkornssmörgås samt smoothie, visserligen samma som förra lördagen men jag fick inte i mig mer än så. När jag på passet frågar om alla ätit frukost är det några som skruvar lite på sig och säger nej. Dumt, man presterar ju så mycket bättre med energi i kroppen samt tappar lite av meningen med träningen men men. Mellan passen fick jag i mig en banan och jag tror faktiskt att det var det som gjorde hela grejen, massa mer ork och inte tok slut efter klassen, skönt!
Så nu väntar damsugning, tvättstugan och kvällen tänkte jag avsluta framför melodifestivalen.
Spinning klassen fick lite ny musik, blandat med gamla godingar och lite andra små justeringar. Att 30 minuter kan vara så jobbiga 09.30 en lördags förmiddag.

9 kommentarer:

  1. Bra jobbat med passen idag!! Supersnygg bild! Har Per tagit den? Sätt den på bloggen så att man ser hur snygg du är.

    Stor kram och ha en mysig lördagskväll med mello. kram kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ang bilden så menar jag på bloggen i högerkolumnen så att man ser vems blogg det är. Snygging där!
    kram

    SvaraRadera
  3. Håller med om bilden-skitsnyggt! Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Ha ha, vad söta ni är tack!
    Vågar jag erkänna att jag inte vet hur jag gör?!?! har nämligen försökt men gett upp.

    SvaraRadera
  5. Lägg till en gadget och välj bild du vill lägga till och så tar du din bild.
    kram

    SvaraRadera
  6. Tog bort det lika sanbbt...såg ju grötigt ut ju.
    Din är ju jättefin.
    Jag vill ha tex både över och under bilden ju...provar igen =)

    SvaraRadera
  7. Inte så smart att inte äta ordentligt innan man ska träna... Synd att inte alla har förstått det. Din frukost lät god och som en perfekt laddning inför träningen!

    SvaraRadera
  8. Så sant Karin, tänk vad mycket bättre många skulle må om de åt bättre.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...