fredag 11 februari 2011

Fredags lyx

Fredagar har sedan jag kom tillbaka till jobbet efter min föräldraledighet varit lika med ledig, så också idag. Härligt att få tillbringa en heldag med mitt lilla busfrö, och uppleva världen med honom. Jag känner att det händer så mycket som jag missar under tiden han är på dagis, så fredagar är lika med lyx.
Men nu har äntligen mannen tagit sig hem från resan och jag tänkt förbereda morgondagens spinning pass. Under förra veckans pass fick jag ur mig att jag skulle byta musik… att jag aldrig lär mig att INTE säga det högt, för som vanligt sitter jag kvällen innan med lite lätt panik över hur jag ska få ihop klassen, bättre är ju att på passet tala om att det ÄR ny musik. Måsta skärpa mig gällande det där.
Önskar er alla en underbar helg!
Längtar tillbaka

2 kommentarer:

  1. Jag har också jobbat som spinninginstruktör och gjorde ALLTID samma misstag och sa att "nästa vecka är det nytt program och ny musik" och sedan satt jag där kvällen innan och paniksvettades och letade mysik :-)

    SvaraRadera
  2. =) Jag tror att det är många instruktörer som biter sig i tungan efter att de lovat nytt pass...
    Men några nya låtar samt lite andra justeringar blev det i alla fall.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...