onsdag 16 februari 2011

Nya träningskläder

Dagen är fulländad. När jag kom hem låg en avi från posten och väntade på mig. När jag insåg att det var min kläder från Röhnisch blev jag överlycklig. Tänka att det kan vara så underbart med nya kläder, jag blir som ett barn på julafton.

Gå in på http://www.rohnisch.se/ och titta på alla super fina vårkläder.



Snygga detaljer



Förälskad i detaljerna på ryggen och det underbara materialet
Mer bilder kommer!

Missa inte min blogg nästa vecka då jag lottar ut en cross bra från Röhnisch.

4 kommentarer:

  1. Snygg snygga kläder!! Blir helt grön av avund. Härligt att få en kartong på posten! Lycka!!
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Det är underbart och helt rätt massa jätte fina kläder, kommer mer bilder ikväll =)

    SvaraRadera
  3. Alltid lika kul med nya träningskläder och Röhnisch har ju jätte många fina!

    Synd att du inte kunde vara med på inspiration Day idag... Det var kul så länge jag var med, men det var tråkigt att min förkylning hindrade mig från att vara med hela dagen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...