söndag 23 januari 2011

Träningsverk

Vaknade med en grym träningsverk i rumpa/lår. I vanliga fall brukar jag tycka att träningsverk är ganska så härligt men jag tror att jag tar tillbaka det idag. Om man knappt inte kan ta sig ur sängen utan att ge ifrån sig ett vrål av smärta kan jag faktiskt vara utan den. Tur att jag är träningsfri idag, bara lite babysim och shopping på maxi men det ska väl inte vara några problem.
Har precis avnjutit en härlig frukostbuffé bestående av amerikanska pannkakor, hallon & blåbärs smoothie, nybakade scones, ägg och kaffe. Mums. Till lunch skulle jag vilja ha standardlunchen vi åt i Thailand,


av någon anledning känns det inte lika lockande att äta samma sak hemma i köket tittandes ut på snön som fortfarande ligger kvar utanför fönstret.

1 kommentar:

  1. Underbar frukost lät det som....jag vill också ha! Skönt med träningsverk....:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...