tisdag 25 januari 2011

Kanske ska göra om passet ändå...

Missförstå mig rätt nu, jag ÄLSKAR mitt jobb som instruktör, men i perioder känns det inte som att jag gör annat än att lära in ny koreografi eller fixa nya spinning skivor och när allt väl sitter, så är det dags att börja om igen. Är just nu i slutet av en inlärningsperiod, vilket ser ut enligt följande. Jobbar (på ordinarie arbete) går och kör klass kommer hem runt 19 tiden då jag hinner spendera värdefull tid med min son (möjligtvis säga hej till min man, att han fortfarande står ut med mig är ett under) så fort sonen somnat äter jag och sedan tillbringar jag tiden fram till läggdags förberedandes någon klass. Så här ser det periodvis ut under hela året.
Allt slit är det ju ändå värt när jag får köra klasser,  då är den tiden som bortglömd. Idag började jag träningskvällen med 60 min spinning, en kollega var med på klassen, vilket jag alltid brukar tycka är kul, MEN när man som kollega är med på en klass och inte säger något sätter det igång massa tankar om hur dåligt passet förmodligen var (jag var inte helt tillfreds med upplägget) där av tror jag ju ingen annan gillade det heller. Så rolig man är! Direkt efter spinningen hade jag en underbar timma med Body Step, ÄLSKAR den klassen. När jag sedan kom upp till repan sa en av de gulliga receptionisterna att jag fått beröm för min spinning klass, ändå kan jag inte släppa kollegans val av att inte kommentera passet…. Kanske ska titta på ett nytt upplägg efter att jag lärt mig coren ikväll
Min prins

3 kommentarer:

  1. Karro!! Du är ju superduktig och ambitiös och populär så jaga bort de där dumma tankarna! Kanske var det så att kollegan helt enkelt ville träna lite för sin egen del och få inspiration av dig - du har ju hållt på hur länge som helst och har massor att ge! Och kanske helt enkelt att kollegan inte ville störa dig med prat eftersom du hade en klass till efteråt?

    Förresten - får jag komma och vara med på en Funktional nån kväll?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Sara, du är en ursäkta ordvalet "skitbra" instruktör och jag är säker på att du var lika bra som du alltid är!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla!!!

    Sara du är alltid välkomen, det är bara att säga till när du vill. Tis med Helena 16.55 lördagar med mig 10.50

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...