måndag 3 januari 2011

Äntligen

Då var jag äntligen på plats i Thailand. Efter ett sju timmar försenat flyg kom vi äntligen iväg vid 21 tiden. Med 20 min sömn under hela resan så var det dags att fira nyår... Vet inte om jag kan rekommendera att flyga med en ett och ett halvt åring. Som avskyr att sitta fast spänd, han höres i hela planet...tur nog varade bara vredes utbrottet under start och landning, resten av resan slapp han sitta fast. Nyåret ja.... Jag somnade runt 21 tiden och vaknade åter 24 när alla raketer avfyrades. Min son satte sig yrvaket upp i sängen och sa Bang.sedan la han sig ned och somnade om. I morse var det äntligen dags för den efterlängtade morgon joggen på stranden. Åååååvadjag njöt. Solen var precis på väg upp, sanden perfekt och vågorna som slog så där njutbart mot land. Kan man annat än Vara lycklig? Härligt är även att det är många många som är uppe och springer eller promenerar vid havet så dags, tänk om det kunde få vara sommar året runt i Sverige, det skulle i alla fall jag gilla.

1 kommentar:

  1. Underbara Karro! Så härligt du beskriver resan och din morgon jogg. Jag önskade jag var hos dig och fick uppleva det också. Jag skulle också gilla att det var sommar året runt i Sverige. Vi bor på fel breddgrader du och jag.
    Ha en underbar semester och njut!
    kram Ulrika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...