tisdag 11 januari 2011

Perfekt löpning

Ibland stämmer allt, jag hade inte planerat att springa men efter att ha vridit mig i sängen en gång för mycket och resten av familjen fortfarande sov, kände jag att jag lika gärna kunde gå ut och springa lite. Vilken lycka, solen var precis på väg upp över bergen, varma vindar och pigga ben, resulterade i ett tempo pass. Kändes hur bra som helst. När jag kom tillbaka till hotellet hade familjen precis vaknat, och efter en snabb dusch var det dags för frukost buffé. Dagen fortsatte med ryggmassage och pedikyr på stranden. Efter lunch började det mulna på, så då bar det av till patong, en helt galen stad som jag är glad att jag inte bor i!
Hoppas på sol i morgon, har varit lite dåligt med det de sista dagarna.

1 kommentar:

  1. Härligt att löpningen funkade i dag. Hoppas ni får njuta av mycket sol nu.....kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...