torsdag 6 januari 2011

Thailand

Dagen började som så många andra dagar här i Thailand med en härlig frukost buffé, mums. Sedan stod elefant ridning på schemat. Min son har blivit precis galen i elefanter sedan vi kommit hit. Han satt helt still på elefant ryggen i 45 min, för en kille som ALDRIG sitter still är det helt fantastiskt. Sedan blev det några timmar på stranden med bad o bus. Därefter middag på en strand restaurang.. Med mera bus såklart. På vägen hem hittade jag två klänningar och innan vi bestämde oss för att gå till hotellet hann jag in till vår skräddare och beställde ytterligare en klänning, lycka. Nu sitter jag på balkongen med ett glas rödvin o varma vindar Fläktar mot mig, att säga att jag njuter är en underdrift. I morgon är det dags för min tredje morgon runda på stranden, lovely.

5 kommentarer:

  1. Underbart! Passa på och njut för som sagt här hemma är det en massa snö.....Härligt med morgonrundor i sol, värme och underbart hav! Lite avis är jag allt:)

    SvaraRadera
  2. Gött ni har det! Låter kul med elefanterna och att få kläder uppsydda. Najs!!

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk!! Vilken lycka att sola, bada, rida på elefanter, shoppa och ha en skräddare också som fixar klänningar. Synd att vi inte har samma storlekt för då kunde du fixat en till mig med. Om du säger att du vill ha en likadan som den du har fast i en till två storlekar större...? Tror du det går?
    Ha det sååå underbart och njut av sommar och sol. Krama familjen också.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ulrika, du kan låna mina utan problem. Frågan är när ska jag använda dem???? Jenny det är snar vår hemma, härligt ju! Sara, H skulle förmodligen älska elefant tidning.
    Kram på er

    SvaraRadera
  5. Sara jag menade såklart ridning och inte tidning.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...