måndag 27 december 2010

Rustad inför resan

Då var jag 3000 kr fattigare, farligt att gå ut under lunchen och besöka expert butiker! En ny kamera är ju alltid bra att ha Panasonic TZ10, närmare bestämt. Tänkte att jag skulle blogga även från Thailand och vad kan vara bättre än att få till bra bilder att lägga upp på bloggen, om jag nu hittar någon dator som jag kan sätta in minneskortet i, för jag insåg precis att det inte funkar i min ipad.

Dagen träningspass blir att börja öva in den nya Body Stepen. Jag var inte på kvartalen denna gång så det ska bli superspännande att titta på DVD´n. Känns verkligen som det är dags för ny koreografi och musik.  Jag får även användning för min nyinköpta step bräda (tänkte göra ett träningsrum hemma i huset och nu börjar det fyllas på med bra träningsutrustning).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...