lördag 25 december 2010

God Jul

Hade ju tänkt önska alla en god jul redan igår, men jag vet inte riktigt vart den dagen försvann?
Kl 12.30 skulle jullunchen serveras hemma hos oss. Tack och lov kom svärmor vid nio tiden och hjälpe oss förbereda. Jag tror alltid att jag har mer tid än vad jag har!!! Sedan kom min släkt även de för att hjälpa till och tur var väl det för 12.25 var vi lååååångt ifrån klara. När alla 19 som var bjudna hade anlänt var det full fart och när vi insåg att glöggen som precist serverats för att skåla i var kall, funderade jag på hur resten av dagen skulle gå??! Men det gick bra, tack och lov.

För första gången någonsin har jag önskat mig träningssaker (träningskläder har innan jag blev sponsrad av Röhnisch alltid legat i topp på min önskelista så klart) men inte träningsredskap. Dels fick jag en yoga DVD…som jag hade tänkt att prova idag men det blev inget med det, samt gummiband som jag tänkte ta med till Thailand och komplettera min löpning med. De är perfekta och tar ingen plats i resväskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...