tisdag 30 november 2010

AJ aj

Jag har sedan helgen fortfarande ont på de mest konstiga ställen i min kropp. Men det är en skön känsla som jag på något konstig sätt ändå gillar. Jag vet att min kropp har fått arbeta hårt och det är ju faktisk det den är skapt för att göra. Trots det var jag lite nervös över hur kvällen Body Pump klass skulle kännas, OM den skulle kännas…
 Att den gjorde, aj aj aj min rygg. Men det mest fantastiska av allt var att axellåten helt plötsligt inte var jobbig i helgen (och som vi tränat axlar). Jag gillade FM innan utbildningen men efter helgen är jag frälst vill bara ha mer och det nu!!
Tur att jag ska öva inför julhelgens klasser så att jag får hitta tillbaka till den fantastiska FM känslans som sprider sig i kroppen under och efter passet. Me like

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...