onsdag 17 november 2010

Hur kommer det sig?

Jag njöt av varje sekund under gårdagens klasser. Det är underbart när man känner sig både stark och pigg underklassen.
Det roliga är ju dock att man aldrig vet innan om det kommer att bli en sådan dag eller inte. Ibland kan jag komma till gymmet och vara helt slut, men så fort de första tonerna kommer ur högtalarna och jag ser alla kunder som är super laddade så får jag helt plötsligt massa energi. Eller tvärt om när jag kommer till gymmet och är taggad till tänderna och sedan blir klassen inte alls som jag tänkt mig, vad beror det på?

Efter passet bar det av hemåt, fyllde på med energi i form av spenat soppa och ägg, sedan var det bara att ladda om för att lära in bootyn till lunch passet som jag hoppar in och vickar på idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...