söndag 11 januari 2015

Intensiv vecka på ingång

Jag har fått ett nytt spännande uppdrag på jobbet som gjort att jag valt att gå upp från 80 till 90 % ( har såklart en 100% tjänst i botten,) men med små barn och ytterligare ett jobb har lediga måndagar varit perfekt. 
Nu kommer jag istället jobba varannan måndag, men bara med detta projekt.

Och när jag ändå börjar med en 40h arbetsvecka så insåg jag även att det blir en hel del pass att instruera. 

Måndag; cykel och sh'bam
Tisdag; FM, Body Attack och yoga
Fredag; cxworx, Body Step och fredagsklass 90 min
Söndag; Body Step

Tack kroppen för att du orkar med mig❤️

Har firat mannen i helgen och då gjorde jag bl.a. denna enkla och riktigt goda marängtårta


8 kommentarer:

  1. Grattis, roligt med något nytt på jobbet!! och grattis till din man, smaskens vad gott med marängtårta

    ha en bra start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så god tårta och grattis till mannen, Hoppas det går bra med din intensiva vecka. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Oj vad många pass!! Och jag som fick ett extra denna terminen (3 istället för 2) tyckte det blev mycket för mig . ;).
    Kul med jobbuppdrag, alltid kul med lite "nytt".
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till både en ny utmaning på jobbet o till mannen som fyllt år. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Du jobbar plus träningspassen! Tur att du är så vältränad! Alltid kul med nya uppdrag! Lycka till med allt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Mums med marängtårta! Heja dig, vad du är effektiv. Kul med nya uppdrag. Kram.

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är! Och hur god såg inte den tårtan ut!!!Jättesmarrig! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Men vad roligt med nytt uppdrag!
    Oj så många pass, bra gjort att du orkar med.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...