onsdag 18 juni 2014

Påfyllning

Gårdagens pass känns i ben och rumpa, kanske inte helt oväntat. Men riktigt förvånad blev jag under kvällens bodystep klass som gick hur bra som helst och benen hoppade extra högt av glädje. 
Hade förväntat mig tunga trötta ben. Konstigt det där, efter alla år av träning så har jag fortfarande inte lärt mig när benen inte kommer svara på träning utan protestera högljutt vs kännas starka och pigga. Bara tacka och ta emot de dagar som det känns bra.

Klickade hem lite böcker, älskar ju att både baka och laga mat, men kanske ännu mer att bläddra i kokböcker och inspireras.


Har du någon favorit kok/bak bok?

5 kommentarer:

  1. Hemma hos oss är det mannen som frossar loss bland dessa kok- och bakböcker. Jag njuter mest av resultaten :).

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bara att tacka och ta emot :-)

    Jag har några "bröd" böcker jag gillar, oftast googlat jag efter recept och skriver ut eller kopierar bloggar ;-)
    Jag gillar iofs att bläddra i fina kokböcker

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Kul med nya böcker! Själv är jag dålig på att kolla i alla matböcker när jag letar efter recept ;) kram Suss

    SvaraRadera
  4. Åh, det låter sååå härligt med träning. Jag fick mig ett bakslag sist jag tränade och blev dunderförkyld igen :( .
    Inspirerande böcker är alltid skoj. Kokböcker är dock inget jag fastnat för.
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Kikar in o önskar dig en mysig midsommar. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...