tisdag 24 juni 2014

Det gjorde hela min dag

 
Efter min spinningklass igår kväll, så fick jag en lapp med en massa fina ord från en kund som ville vara anonym.
Alltså,
vi har en låda på gymmet där man kan lägga i lappar om vad som, något man vill klaga på, berömma osv.
Lika nervöst är det varje gång man får en lapp, för man vet ju aldrig vad den innehåller.
Men denna.....
SÅ mycket fina ord om mig som instruktör, jag vet ju knappt vart jag ska ta vägen med mig själv.
Att någon tar sig tid och skriver ned allt fint, det känns ända in i hjärtat och jag blir så otroligt glad.
Så tusen tack fina, för all beröm
Det värmer.

8 kommentarer:

  1. åh sådana ord värmer ju i hela kroppen! :) Kul!!

    SvaraRadera
  2. Sånt kan man leva länge på! <3 Ha en underbar semester fina du!

    SvaraRadera
  3. Så fint gjort! Det är bara att sträcka på dig och vara attans stolt över allt beröm!!
    Sen tycker jag som du att tiden som person tog att skriva är värmande det med!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Klart vännen att du ska ha beröm - du är ju värsta proffsset men förstås extra roligt när någon verkligen tar sig tid att bekräfta dig i det också!! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med beröm! Klart du är värd detta efter allt jobb du lägger ner, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt med sånt beröm. Kram.

    SvaraRadera
  7. Härligt fina du!! Så kul med beröm och jag vet ju hur grym du är!! =)
    Just att inspirera och peppa bra är inte alltid lätt. Ta åt dig och njut!!
    KRAM :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...