lördag 1 februari 2014

The Nike blast 2014, dag 1

Just nu ligger jag nedbäddad i hotellsängen, med ett vinglas på ena sidan och en godispåse på andra.

Melodifestivalen är på och jag är supernöjd efter första dagen på Nike. 

Men vi tar det från början.
Första klassen jag var anmäld till hoppade jag över och valde istället för att sätta mig på en buss okristligt tidigt att ta tåget.
Så istället för träning startade jag med en föreläsning med Agneta Sjödin, följ ditt hjärta. Jag vet inte vad jag hade väntat mig, men inte en rörig och ofokuserad Agneta. Det var fint att höra hennes historia och säkert inspirerade hon några.

Nästa pass var med Tanja Djelevic. Ni vet hon som varit tränare i Biggest looser. Kondition och styrke pass med den egna kroppen, riktigt grymt pass.

Sedan var det dags för blast off- inner core strenght. När en av presentatörerna för 4:e gången kom upp i huvudstående var det inte bara jag som lämnade salen. De var fantastiskt duktiga. Men det var alldeles för svårt för mig.

Istället blev det en spinningklass med grym techno musik.

Dagen avslutades med en yoga klass med fantastiska Isaac Pena och Anne paolini. Sååå bra, bästa klassen på hela dagen. Yoga för alla på bästa tänkbara sätt. Önskar att ni alla skulle få träna för honom.

Nike shopen var som vanligt överfull av galet snygga kläder och jag ska absolut visa vad jag shoppat... 
Men till dess får ni lite bilder från shopen





3 kommentarer:

  1. Låter som en fin dag <3
    Det lät dock svårt med huvudstående :/
    Härliga bilder. Önskar dig en fin andra dag! kramar

    SvaraRadera
  2. En bra dag :)
    Finfina kläder/Kram & ha en trevlig Måndag

    SvaraRadera
  3. Låter som en superbra dag!
    Och ett glas rött och godis låter som en bra avslutning :-).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...