söndag 15 juli 2012

Helgen som gått

Helgen har bara flugit fram (som alltid). Har tillbringat mestadels av tiden med att trycka in Body Step koreografi.  Jag skulle egentligen haft första klassen på tisdag nästa vecka men ändrade planer ledde till att jag även kör ikväll, hua. Koreografin borde sitta men man vet ju aldrig. Jag är ALLTID nervös att jag mitt under passet totalt glömmer koreografin och särskilt när det är första gången jag kör klassen., än har det inte hänt men någon gång ska väl vara den första?
Jag har ju även tränat under helgen och haft fina Ulrika som gäst på passet både i fredags och i lördags. Alltid lika härligt att ha med sig vänner eller instruktörskollegor på sin pass, de ger så otroligt mycket mer energi .
Bild lånad från Ulrika´blogg

Men nu är det snart dags, Body Step yehhey
Ha en härlig söndag

17 kommentarer:

  1. Mycket träning för din del förstår jag. Kul att vara instruktör!
    Ska försöka komma igång med styrketräning nu när det finns lite mer tid...
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superkul, styrketräning är fantastiskt bra. Måste bli bättre på det.
      Kram

      Radera
  2. Det är inte "the end of the world" om en instruktör glömmer lite. Jag tror ni tänker mer på det, än deltagarna (om det skulle hända).

    Kör hårt och lycka till! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul, gick de bra? Vi kom i tid men de blev försenat ändå. Brukar vara så med deras tider :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra nudå!!
    Förresten, kan ni inte komma och fika måndag eller tisdag??
    Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Låter som en rolig helg! Hoppas att allt gick bra!

    SvaraRadera
  6. Fin bild på er! Kul att det gick bra! :)

    Tusen tack för grattishälsningen och support! Blir så himla glad :))

    SvaraRadera
  7. Håller med dig, de går alldeles för fort. Jag har dock bara haft en veckas semester. Känns som en tradition, har inte haft semester på 6-7 år :/ ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag älskar semester, skulle kunna ha det jämnt.

      Radera
  8. Hur gick det med baket från buffe ica sedan? gjorde du den där brownie kakan?
    Det var många bra recept från den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har vi inte varit bortresta så har all ledig tid gått åt till att lära in ny koreografi, men snart så.
      Har du testat något av recepten?

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...