torsdag 11 juli 2013

Nu kan det bara bli bättre!

En lugn, skön, återhämtnings jogg fick avsluta en heldag på Kolmården.

Eller skön, vem försöker jag lura? 

Den var faktiskt allt annat än skön, efter en dålig lunch och endast druckit en kopp kaffe som dryck under hela dagen (måste bli bättre på att fylla på med vätska)! En glass fick jag nog också i mig om jag tänker efter, så kändes kroppen riktigt tung och jag ville egentligen bara vända hem. Men skam den som ger sig 5,5 km är bättre än inget.
Och det kan ju inte bli mycket värre än så, så nu kan det ju bara bli bättre eller?

9 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Varför "fuskar" man med energin/maten? Jag gör likadant emellanåt. Kass...! ;-))

    SvaraRadera
  2. Jag kan vara likadan, men gött att få springa av sig :) bra jobbat!tack för peppen <3 kram ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Rättikagratäng är mkt riktigt som potatisgratäng. Inte lika gott, men ett bättre alternativ för min mage :) kramar ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Men så skoj med en heldag på Kolmården :).

    Bra jobbat med löprundan! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Kul med Kolmården! :)

    Nästa gång med bättre energiintag kommer det säkert kännas bättre! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat, här kämpas det också på med löprundorna kram Diana

    SvaraRadera
  7. Ibland går det såååå segt men nästa kommer kännas bättre! Bra jobbat :D

    SvaraRadera
  8. det säger rätt mkt om själva vikten av ordentligt med käk och dryck....träningen utan bränsle funkar inte lika bra...och varför ska vi utsätta oss ?

    SvaraRadera
  9. Absolut. Ibland får man nöja sig! (:

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...