onsdag 12 juni 2013

Dagens x 6

Dagens bästa;
Vakna bredvid mina hjärtan och mötas av två stora leenden när de ser mig.
Ändlös kärlek

Dagens träning;
Vila, förutom promenader mellan kontoret och US 

Dagens frukost;
Alldeles för lite och alldeles för dålig.
Två smörgåsar och te....

Dagens förhoppning;
Att badrummet på övre plan skulle vara färdigt när jag kom från jobbet. Det var det inte kan jag säga. Ska vara färdigt på fredag, OM det är det blir jag grymt imponerad

Dagens beställning;
Fem liter glass från Bosses.
Blåbär, hallon till barnen och nougat till mig.

Dagens inköp;
Klänning och kofta från Lindex.

10 kommentarer:

  1. Jobbigt att vänta på att nåt ska bli färdigt, det känner jag igen ;) Men det där med glass lät ju bra :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. hihi, det är ju dem där små hjärtarna som räknas. En sketen frukost gör ju inte så mycket. Man kan leva på luft, bara det finns en massa kärlek :)

    SvaraRadera
  3. Mysig och härlig start på dagen! :)

    SvaraRadera
  4. trevliga dagens. 5 liter glass låter inte dumt:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Just att vakna med leende och glada barn är väl ljuvligt!! Tyvärr ler inte mina tonåringar på morgonen längre ;). Tjuriga som attan när de vaknat .. Men hoppas de är övergående. Och härligt med 5 liter glass!!
    =)

    SvaraRadera
  6. 5 liter glass mums :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Dagens bästa är min gummistövlar som ALLTID följer med i bilen! Utan dem skulle
    jag i dag få gå omkring i blöta skor! Så med ett leende ger jag mig ut i min gamla
    hemstad Västervik, men Bosses glass tvivlar jag på att de har!
    Önskar dig en fin dag!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  8. Bosses? Vad är de för glass? Nougat lät supergott :) håller tummarna för att toan ska vara klar. Kram ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får en bra dag! Och att det blir färdigt snart, för det är inget kul att vänta....
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Glassen låter som det allra bästa med din dag, mums!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...