torsdag 3 september 2015

Sista passet och marathon


Ikväll körde jag och bästa Sara sista bootcamp's träningspasset för denna gång. 
VAD JAG KOMMER SAKNA DESSA GRYMMA TJEJER!.
Jag har jobbat med träning länge, och detta är bland det roligaste jag gjort. Intresset har varit enormt och vi har fått många förfrågningar om att köra igen.

I vår kommer vi absolut att göra det, få se om det blir något mer i höst.
Men först ska tjejerna åter igen göra de tester som vi inledde bootcampen med.
Alla har gjort fantastisk förändringar så jag är inte orolig över vilka grymma resultat de kommer att få.

Och så var det marathon. 
På söndag...
Jag är livrädd, hur i hela världen ska jag fixa det.
Man hinner väl aldrig förbereda sig så mycket som man önskar, men ett långpass till hade jag velat få till.

Och så skorna, har ännu inte bestämt om jag ska springa i de nya som jag bara sprungit 15 km i samt 6 km intervaller eller min kanske liiiite för gamla och slitna skor.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...