lördag 5 september 2015

I morgon är det dags...

Idag var det dags för alla grymma bootcamp deltagare att återigen göra de tester vi inledde bootcampen med. 
Och vilka resultat!!!
Jösses, jag är så imponerad av allt hårt arbete de lagt ned och det är med sorg i hjärtat jag inser att det faktiskt var sista passet.

Men förhoppningsvis kör vi igen och igen om det finns fler som vill vara med.


Jag och Sara ficka fantastisk presenter av bootcampgänget.

Marathon.

I morgon är det dags och nervös är bara förnamnet. Samtidigt som det ska bli fantastiskt kul hoppas jag att kroppen håller och att jag tar mig i mål. 
+ 12 och spöregn, var kanske inte det jag hoppats på. Men det bör väl gå ändå.

Håll tummarna för mig i morgon runt 10.

2 kommentarer:

  1. Tror säkert att du fixade de där loppen riktigt bra :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Kul att det blev så lyckat med bootcampen. Sen har jag sett din medalj! Vilken kvinna du är!! GRATTIS! Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...