onsdag 9 januari 2013

Nyhet!

Laktosfri bar från Alléveo

Den första laktosfria bar från Alléveo som ger dig energi och hjälper dig att hålla vikten.
-          Med en populär smak av choklad, mandel och havssalt
Efterfrågan på laktos fria produkter ökar och Alléveo har därför tagit fram denna lågkalori-bar.
Jag har aldrig tidigare testat Alléveos produkter och brukar inte ersätta mat med bars. Men när denna lilla goding damp ned i brevlådan kunde jag ju inte hålla mig. HUR god som helst!!! Om man som jag gillar choklad som är den dominerande av smaker, mums.
Perfekt som mellis innan träning eller när chokladsuget sätter in.

Den laktosfria Chocolate Almond & seasalt-baren innehåller 30 % av dagsbehovet av de mineraler och vitaminer som kroppen behöver vid en måltid ** (enligt livsmedelsverkets riktlinjer) och motsvarar en lättare lunch eller ett mellanmål. Chocolate Almond & seasalt kompletterar Alléveos barer som sedan tidigare finns i åtta smaker. Barsen är proteinrika, fyllda med nyttiga fibrer, lätta att tar med och ger en bra mättnadskänsla.
Läs mer på www.allevo.nu

16 kommentarer:

  1. Själv fick jag ett fint gratis nyårs brev från ICA!
    4 goda styck chocklad helt gratis!

    gott, och unnans värt bra!:)

    SvaraRadera
  2. Gott då!
    Jag bytte www bara för att jag innan varit såpass osmart att jag hetat gatunamn och nummer. Är ju ganska öppen med vart jag bor också. Skärper IT-säkerheten lite, kan man säga! Kram

    SvaraRadera
  3. Choklad, mandel och havssalt låter verkligen gott!! Brukar inte heller äta sådana bars men som du säger ett ok mellanmål om man har bråttom kanske!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut helt ok någon gång då och då.

      Radera
  4. Mums, kombon låter hur god som helst :D

    SvaraRadera
  5. Låter gott. Nu kan vi hoppas att det snart kommer en glutenfri variant också. :-) Hopplöst att hitta något tycker jag när man vill ha till tillexempel långlopp, då jag använder mig av detta i första hand.
    Såg att du skall på NIKE Blast. Blir det Work Out Åre också?

    SvaraRadera
  6. Låter gott, bra med laktosfritt!

    SvaraRadera
  7. Hittade en med lakrits som är så god :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Låter gott! Tycker dock att marknaden fullständigt svämmar över av olika bars... Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...