onsdag 25 maj 2011

Underbara kropp

Igår var jag äntligen tillbaka och körde min spinning och Body Step efter alldeles för lång tids halsont. Jag kände mig HUR stark som helst på spinning passet vilket var en helt fantastisk känsla, då jag varit orolig över att jag haft ett alldeles för långt uppehåll och graviditeten skulle ta ut sin rätt, men inte. LYCKLIG. Även stepen som jag inte kört på över fem veckor gick förvånansvärt bra, återigen tacksam över min fantastiska kropp. Självklart kan jag inte köra på och ta i till 100 % men jag måste ju utgå från de förutsättningar som råder just nu och så länge det känns bra är jag tacksam.
Ikväll är det dags för spinning 75 som jag inte heller kört på flera veckor, tänkte även försöka ta mig till gymmet lite innan klassen och hinna med styrketräning. Något jag varit superdålig på att prioritera men som är så välbehövligt.
Härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du är back in on track! Du missade en rackarns grym kvartal i helgen, men men......huvudsaken är att du kan köra lite igen. Det mår både du o lillsmurfen där inne gott av!

    SvaraRadera
  2. Det är lovely att äntligen kunna köra. Hade vi inte haft 2 års kalas i helgen hade jag varit på plats på kvartalen, hörde att den var grym!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...