torsdag 12 maj 2011

Dags att förnya sig

Äntligen fick jag ändan ur och köpte mig en Iphone, just nu är jag mest förvirrad men det är väl förhoppningsvis övergående. Har haft min senaste mobil sedan -04 så det var ju minst sagt på tiden att förnya sig.
Jag hoppas bara vi snart är på samma nivå för någon mer otålig än jag själv känner jag inte.

Trots ett bultande huvud med svidande öron och hals så valde jag att följa med på en afterwork som var planerad sedan länge. Barnvakt var fixad och lite kvalitets tid med man och vänner är ju alltid trevligt. ModMed bjöd in till sin årliga champagne after work med jordgubbar och choklad, supermysigt.


Men nu är det dags att krypa ned i sängen och hoppas på att i morgon kommer jag att må bra!!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och vad kul med en ny pryl....

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det, om jag nu lyckas lära mig den någon gång =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...