lördag 28 maj 2011

Craving

Dagens morgonklass var riktigt jobbig. Konstigt det där, vissa mornar/förmiddagar känner jag mig hur stark som helst och andra funkar mindre bra. Frukosten bestod av ägg, havregrynsgröt med blåbär och mjölk, nygräddat hembakat bröd och kaffe. Brukar äta ungefär samma varje lördag så det kan inte vara det.
Kanske har med graviditeten att göra, för innan denna vecka har jag inte varit speciellt sugen på godis/choklad utan om jag velat ha något har det varit salt lakrits (vilket jag i vanliga fall avskyr) men från och med i tisdags så har jag varit helt besatt av choklad (vilket jag är när jag inte är gravid också och tyckt varit konstigt när jag inte ens varit sugen på det under fem sex månader) men nu känner jag igen mig igen, och jag har inget stop. Härligt men det är ju en förklaring till varför jag är extra trött, när blodsockret snabbt sticker all världens väg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...