fredag 27 maj 2011

Ibland bor jag helt enkelt i fel stad


Jag minns att jag hade samma känsla eller kanske snarare samma längtan förra gången jag var med barn. JAG VILL GÅ MASSA UTBILDNINGAR och det NU! Jag vill instruera allt och det NU! Jag vill inte göra något annat än att instruera HELA tiden..

Jag vill exempelvis gå Body Attack… vilket just nu helt omöjligt för att det är alldeles för mycket hopp och studs, men sedan då och nu kommer jag dessutom ha två (tre, om mannen är inkluderad) som jag ska ta hänsyn till innan jag får som jag vill (angenämt problem) men jag vill gå utbildningen under min föräldrar ledighet, varför ska alla utbildningar ligga i Stockholm eller Göteborg? Det blir extra krångligt att först försöka övertala mannen om att han ska med upp till sthlm under tre dagar, och sedan fixa med all logistik. Så mycket smidigare om utbildningen hade legat i Linköping, då hade det bara varit att ta sig hem på kvällen och jag skulle utan problem kunna gå under året jag är föräldraledig.
Jag vill även gå Les Mills Core förmodligen också helt omöjligt just nu och då kommer ändå en av utb ligga i LINKÖPING!!!
Jag vill jag vill jag vill! NU



Dagen har varit/är full av bröd och fikabrödsbak. Mennens frukostbröd är klara, kärleksmums klara och på jäsning står två surdegar och en tekaksdeg, ibland är det riktigt härligt att solen inte skiner en dag när man är ledig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...