måndag 1 december 2014

Gott och blandat

Jag får nog snart ta och sluta bli så förvånad över hur snabbt helgen går. 

Topp 100 gala i fredags, där lokala idrottspersonligheter uppmärksammades. 

Lördagen bjöd på 75 min cykel och BP, sedan gick resten av dagen åt till förberedelser inför kvällens middag. 


Söndagen gick liiite långsammare än vanligt, kommer man inte i säng förrän 02:30 kanske man inte kan räkna med något annat?
Sedvanlig 1:a adventsfika hos svärfar, sedan hem och fixa adventskalendrarna till barnen. Det tar ett tag att slå in 48 paket... Och istället för att binda rätt paket vid rätt siffra, hamnade dem i en hög. Det var nog bara jag som brydde mig om det då barnens glada utrop över att tomten faktiskt levererat en kalender i år igen var lika med total lycka.

Idag blir det inlärning av koreografi, julbakning med barnen och en efterlängtad cykelklass till kvällen.

Önskar er en härlig måndag

3 kommentarer:

  1. Visst försvinner de snabbt dessa helger men snart har vi jullov. Mysigt med julkalendrar men vilket jobb. Fia bilder. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Har det gått bra för din kollega?<3
    Håller med, de lediga dagarna går alldeles för fort =(
    Åh, så mysigt ni haft det i helgen. Var också ute på galej i lördags, helt slut var jag igår. Två timmars kalas med massa 6 åringar så hade jag en enorm huvudvärk sen. haha! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Helgerna går alldeles för fort... men vilken rolig helg du fick!

    Kramar Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...