måndag 11 mars 2013

X3

Måndagar är för mig lika med ledigt då jag valt att bara jobba 80% och där med få en hel dag tillsammans med mina älsklingar.
Barnen brukar bestämma vad vi ska hitta på men när termometern visade - 15 i morse bestämde jag att det fick bli en innedag under förmiddagen.

-15 vad hände med våren som var på g?

Jag har även turen att köra dubbelpass på måndagskvällar. Men ikväll slår jag till med ett trippel pass.
Först en timma spinning sedan 30min spinning x och så avslutningsvis 30min cx.
Jag vet någon som kommer sova gott inatt.
Vad tränar du idag?


26 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det låter! Och vilken härlig bild!

    Här blev det cirkelträning (blä) och pw (love).

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liten vill aldrig att jag ska åka och träna.
      Härligt med pw

      Radera
  2. Det blev ett ryggpass på gymmet och vila för benen efter en massa bodystep senaste tre dagarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja shit bs passet känns i benen och i morgon är det dags igen.

      Radera
  3. Härligt och förlänga helgen! Idag blev det core, cykling och löpning för mig!:)

    SvaraRadera
  4. Oj oj det var inte dåligt ;)
    Själv får jag nöja mig med böj och stäck på knät.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. En liten promenad blev det idag o det är jag jättenöjd med. Önskar jag hade din energi, men den ökar med med våren hoppas jag, duktig är du som bara den. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart med promenad i detta " vår" väder. Solen visade sig ju från sin bästa sida.
      Kram

      Radera
  6. Det blev 8 km löpning :)

    SvaraRadera
  7. Löpning...sega 10 kilometer....!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart, snart, snart ska jag ge mig ut och springa.

      Radera
  8. Vilken söt bild! Mysigt med en dag hemma så där. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte ofta han står på golvet, bästa är att bli buren av mig precis överallt och så rätt som det är utan att jag är beredd, kastar han sig mot något spännande...

      Radera
  9. Härligt med ledig dag!! Och tuff träning på det... Själv fick jag till ett cirkelpass.
    Fint foto! :)

    SvaraRadera
  10. Åh, vad mysigt med en dag tillsammans med barnen<3
    Underbar träningskväll. Jag hade fritt ifrån träning idag, eller nästan iaf. Det blev 15 min på crossen och ett bröst/triceppass :P
    kramar

    SvaraRadera
  11. Jag jobbar också 80% och tycker det är så skönt med mina och småttingarnas lediga fredagar :).

    Jag har kört ett cirkelfyspass idag, men min kropp är inte med mig, usch så tungt det går.

    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt och så värdefullt med tiden tillsammans.
      Kram

      Radera
  12. 3 pass imponerande :) fin du är kram Diana

    SvaraRadera
  13. Vad gött med dagar då du får jobba mindre! Tror att det är ett feltänk att 100 % ska vara norm. Kul med trippelklass! Låter dock kopiöst jobbigt :) Jag har löptränat idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och tyvärr jobbar man ju ofta mer än 100% ändå....
      Härligt med löpning, längtar efter årets första passet.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...