tisdag 19 april 2011

Detta skulle jag vilja utöva

Fråga nr 23 i 30 dagar utmaningen, Detta skulle jag vilja utöva

Det var ett tag sedan jag besvarade dessa frågor och för att snart nå fråga nr 30 och vara klar med utmaningen är det bäst att sätta fart med den igen.

Vad skulle jag vilja utöva, oj oj oj vad skulle jag inte vilja utöva hade nog varit lättar att besvara.
Jag måste ta tag i min löpning igen, tanken var ju att jag både skulle springa Göteborgs varvet och Stockholm maraton. En kompis och jag diskuterade för några år sedan vad kul det skulle vara att åka runt i världen och springa några olika maraton, det ska jag ta tag i! New York och Hawaii är de två jag skulle vilja börja med ( visst fick jag drömma?)

Skulle även vilja utbilda mig och instruera i Body Attack, Body Balance, RPM, Les Mills nya Core program, Zumba, jobba som PT (dvs fördjupa kunskapen från stryrkeinstruktörs rollen). Jag skulle vilja vara superduktig på dans (förstår inte varför jag som liten inte började dansa). Så fort jag publicerat inlägget kommer jag säkert på ännu fler saker

Kvällens klasser på gymmet är precis avklarade.
Kvällens spinning klass var fullt ös och kunderna kämpade på, svettigt och härligt.
Och Team Bs med duktiga Emilia som bara sprudlar av energi love!

Nu är det dags att göra klart och förbereda morgondagens kostrådgivning

Ha en härlig tisdas kväll i morgon avslöjas vinnaren av tävlingen på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...