söndag 1 mars 2015

Så typiskt mig!!!

Sedan årsskiftet har jag gått upp från 80-90 % på mitt ordinarie jobb. Anledningen är att jag blivit projekt ledare för ett stort projekt.
De helger som förlängs med en ledig måndag, så som i morgon sätter lite extra guldkant på tillvaron. För en dag extra med barnen är värt mer än allt annat.

Träning, shopping, mysmed familjen och kalas har präglat denna helg ( och så nötandes av koreografi, såklart.)

Sprang förbi denna på väg till jobbet och kunde såklart inte motstå den.


Och precis innan hade jag, fastnat för denna.
Bild lånad från passionsforbrands.

Om jag kunde välja? Icke båda har landat i min garderob... Så typiskt mig.

Eftermiddagen har tillbringats på 6- års kalas, dit min stora kille var bjuden. Spindelmannen kalas och självklart fanns det klätterväggar. Jag har peppat sonen sedan i fredags att det både är kul och superenkelt för att han skulle våga testa. 


Ingen blev mer förvånad än jag när han klättrade högst av alla, inte mindre än 7 meter och nöjd är bara förnamnet. Han tyckte det var SÅ kul!


5 kommentarer:

  1. VILKEN tuffing! Imponerad! och mmmm... gött med tredagarshelg!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken kille och vilket roligt kalas! Snyggt i garderoben har du nu! Kul med lite nytt till Thailand! Det är du värd som jobbar så mycket.

    Ha en fin dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga, förstår att det blev båda :).

    Vad roligt med kalas och klätterväggar. Och vilken tuffing, så högt hade inte jag vågat klättra höjdrädd som jag är.

    Tack så mycket för dina fina kommentarer hos mig. De värmer alltid.
    Ha det så bra!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Förstår att båda fick följa med, galet snygga. Sv skorna köpte jag för något år sen, kommer tyvärr inte ihåg var, men märket är North sail. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygga tröjor! Skönt med lite lediga, snygga kläder!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...