lördag 7 mars 2015

Att få göra det jag vill

Jag är så otroligt tacksam att jag får jobba med det jag tycker är bland det absolut roligaste jag vet, nämligen friskvård och hälsa. Inspirera människor att röra på sig och få göra det tillsammans med andra. Är så otroligt glad att jag gör något rätt då det kommer deltagare till deklasser jag håller. 
Ni som jobbar som instruktörer vet precis vad jag menar, lycka!

Tre lördagar i rad har jag startat dagen med 30 min cykel 45 min bp tillsammans med en hel hög fantastiska deltagare, love it och kommer absolut att sakna det på semestern.


Hämtade ut ett efterlängtat paket och några av böckerna får följa med till Thailand.




Men nu, andra chansen.

5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med träningen. Spännande böcker du har beställt till er resa. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Håller helt med! Det är så roligt att få jobba med det som man vet att folk mår bra av. Tack för din inspiration! Blir alltid peppad av dig. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha ett jobb du älskar. Kram.

    SvaraRadera
  4. Betyder mycket att trivas på jobbet! Det är härligt! Vilka många fina böcker du har fått tag på!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Vet precis vad du menar :) älskar mitt jobb som instruktör! Har också beställt stora löparboken, hoppas på inspiration! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...