fredag 23 augusti 2013

Helgens äventyr

Jag fick gå upp oförskämt tidigt ( 04.50) för att hinna i tid till tåget som ska ta mig till Stockholm och helgens utbildning. Tre dagar av härligt hårt slit, men även tre dagar utan mina hjärtan. 
Jag har bara varit borta från min minsta en natt sedan han föddes och denna gång blir det två nätter.....
Jag ska göra mitt bästa för att njuta av en säng helt för mig själv, att kunna inta en hotellfrukost utan att jaga barn eller för den delen kasta i mig maten. Men framförallt ska jag njuta av att få lära mig en massa nytt, träna och bara ha det förbaskat roligt.

Önskar er en härlig fredag

9 kommentarer:

  1. Ja, försök att njut nu av att få sova ostört och äta lyxig hotellfrukost. Kram.

    SvaraRadera
  2. Njut och ha det kul! Det är du värd!!

    Dina hjärtan hemma finns kvar när du kommer hem!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ja njut nu!!!! En egen säng och frukost i lugn och ro, det låter härligt det!
    Hoppas du får en rolig helg med massa ny inspiration!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken rolig helg! Hoppas du får det toppen och att du lyckas njuta!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Såååå kul! Härligt att lära sig mer om sådant som intresserar en! Ha det så skoj!

    SvaraRadera
  6. Härlig helg du har framför dig!! Det blir extra mysigt att komma hem sen får du tänka! Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Njut av frukosten och Stockholms goda mat utbud när du är där, väldigt unikt!

    AL

    SvaraRadera
  8. Är oxå ensam på äventyr i Stockholm. Utbildning för Crossnature. Skall oxå försöka njuta av att få vara för mig själv en stund. :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har en bra helg och njuter av att få sova lite i ensamhet ;) kram Suss

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...